کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ کاریزما پوریا حیدری

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ق.ظ

متن آهنگ کاریزما پوریا حیدری

  • متن آهنگ کاریزما پوریا حیدری
    متن آهنگ کاریزما پوریا حیدری

    تکست آهنگ کاریزما پوریا حیدری

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک کاریزما پوریا حیدری

    Lyrics  Music Pourya Heydari Charisma 

    هرشب رو به روم میشینی آسون میخندی
    هرشب چقدر آسون قلبمو میبازم
    مثل من مغروری و مثل من دیوونه
    منه مغرور دیوونه با تو میسازم
    یه خاطره که تمام عمرم قراره عذابم بده
    من عاشقتمو تا ابد این یه رازه حالم بده
    من یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    من یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    که میمیرم واست

    دارم میمیرم واست..

    متن آهنگ کاریزما پوریا حیدری

    میخواستم خاص باشم برای تو اما
    تو شدی آدم خاصی که میخواستم
    لحظه به لحظت فرق میکنه باهم
    دیوونه من رو دیوونه ها حساسم
    شاید دوست نداشته باشی مثل من باشه اونی که تو میخوایش
    شاید مثل من دیوونست اونی که دوست داشتی بمونی باهاش
    من یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    من یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    یه دیوونم..
    دوست دارمو نمیگم
    که میمیرم واست

    ترانه سرا : علی بحرینی

    ترانه شعر آهنگ کاریزما پوریا حیدری

     متن آهنگ : 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی