کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ پیاده رو آمین

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ

متن آهنگ پیاده رو آمین

  • متن آهنگ پیاده رو آمین
    متن آهنگ پیاده رو آمین

    Lyrics  Music Amin Piadeh Ro

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک پیاده رو آمین

    تکست آهنگ پیاده رو آمین

    منو خاطرات تو ؛ منو این پیاده رو
    منو این صدایی که گرفته از بس که به تو گفته نرو
    تو و بی وفاییات ؛ تو و تردید نگات
    تو و اون لحظه‌ی آخری که می‌لرزه صدات
    اینا مثل آتیش دلو میسوزونه
    زندگیم ویرونه تو چشام بارونه
    تو کجایی الان خدا میدونه
    دلم گرفته از درد گریه چشمامو تر کرد
    هرجا که هستی برگرد
    دلم گرفته از درد گریه چشمامو تر کرد
    هرجا که هستی برگرد

    متن آهنگ پیاده رو آمین

    وقتی نیستی دلم هیچی نمیخواد
    حتی از قدم زدن از قدم زدن بدم میاد
    بی تو زندگی پَرامو بسته
    بی تو این پیاده رو بن بسته
    بن بسته..
    دلم گرفته از درد گریه چشمامو تر کرد
    هرجا که هستی برگرد
    دلم گرفته از درد گریه چشمامو تر کرد
    هرجا که هستی برگرد

    ترانه سرا : محمد کاظمی

    ترانه شعر آهنگ پیاده رو آمین

     متن آهنگ : 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی