کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ق.ظ

متن آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

  • متن آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

    متن آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب
    Lyrics Music Kamyar Kamyab Barone Roya

    متن آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

    ترانه و شعر آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

    وقتی تویه رویام میشینم تصویره زیباتو میبینم
    اسیر فکرتم هر بار آرومه دلم انگار اما افسوس همش رویاست

    اگه می دیدی چشمامو به تو میگفتن حرفامو همیشه تو پیشم باشی بیا که تعبیر رویا شی
    بیا بمون احساسه من نرو از این دنیای من که بی تو این دنیام تاریکه مرگه صدام بی تو نزدیکه

    بارون رویامی احساسه زیبامی امید فردامو پایانه دردامی

    تکست آهنگ بارون رویا کامیار کامیاب

    اگه می دیدی چشمامو , اگه می دیدی چشمامو می دیدی چشمامو
    به تو میگفتن حرفامو , به تو میگفتن حرفامو

    اگه می دیدی چشمامو به تو میگفتن حرفامو همیشه تو پیشم باشی بیا که تعبیر رویا شی
    بیا بمون احساسه من نرو از این دنیای من که بی تو این دنیام تاریکه مرگه صدام بی تو نزدیکه

    **

    دانلود آهنگ جدید کامیار کامیاب بارون رویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی