کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده کجایی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده کجایی با کیفیت عالی

  • دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده کجایی با کیفیت عالی

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام کجایی از رسانه

    Download Ahange Jadid Mohsen Ebrahimzadeh Kojaei

    آهنگ محسن ابراهیم زاده کجایی

    ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: میثم اکبری

    دانلود آهنگ کجایی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ محسن ابراهیم زاده کجایی
    دلم تنگه واسه چشمای تو دلم واسه ی تو و حرفای تو
    یه دیوونه ساختی که هرشب همش دلش تنگه واسه کارای تو
    بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
    آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
    آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی

    +++++++
    تو اصلا از من نخواه نباشی آروم بشم هرکی میپرسه چی شد میگم فقط خواهشا
    حوصله ندارم من یه بی قرارم
    بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
    آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
    آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
    تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده بنام کجایی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده کجایی

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام کجایی

    Description

    دلم تنگه واسه چشمای تو دلم واسه ی تو و حرفای تو یه دیوونه ساختی که هرشب همش دلش تنگه واسه کارای تو بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی  بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی  +++++++ تو اصلا از من نخواه نباشی آروم بشم هرکی میپرسه چی شد میگم فقط خواهشا حوصله ندارم من یه بی قرارم  بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی  بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی 

    Author

    محسن ابراهیم زاده

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی