کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ یه آدم جدید از رضا شیری


Reza Shiri – Ye Adame Jadid

Reza Shiri Ye Adame Jadid - آهنگ جدید رضا شیری به نام یه آدم جدید

ترانه و آهنگ : مسعود صادقلو


متن آهنگ رضا شیری یه آدم جدید

یه آدم جدید اومد تو زندگیم

قول داده بشه کل زندگیم

یه آدم عجیب عوض کرده منو

تو چشام نگا کرد و گفت که نرو

یه آدم جذاب یه عشق تازه

من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه

من اونو میخوما هرجوری که باشه

یه آدم جذاب یه عشق تازه

من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه

من اونو میخوما هرجوری که باشه

من نمیرم آخه پاکه دلت

تورو ندیدن خیلی مشکله
بدون تو دیگه سخته برام

با تو باشم حله مشکلام
یه آدم جذاب یه عشق تازه

من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه

من اونو میخوام هرجوری که باشه
یه آدم جذاب یه عشق تازه

من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه

من اونو میخوام هرجوری که باشه