کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

Misagh Raad Ft Mehdi Yariyan Khandeye Yaar

متن آهنگ میثاق راد و مهدی یاریان خنده ی یار

دستاتو بزار تو دستام
که دلِ من بیقراره
چی میشه خدا امشبم
نم بارونم بباره
که دلم هوای تو داره
منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو
یه هوای خوبِ دو نفره وای خنده ی یار
دلِ بیقرارو شدی دار و ندارو
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو
نازِ یارو

تورو من دیدمتو های شدم
من همونی که تو میخوای شدم
دل بده دل به دلت داده دلم
عاشق روی تو زیبای شدم
منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو
یه هوای خوبِ دو نفره وای خنده یار
دلِ بیقرارو شدی دار و ندارو
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو
نازِ یارو