کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ من مال تو از میلاد باران

Milad Baran Man Maale To



Milad Baran Man Maale To - آهنگ جدید میلاد باران به نام من مال تو


متن آهنگ میلاد باران من مال تو

بخوای خط میکشم دور همه عشقم
میگم به هر کسی این عشقمه عشقم
به پات میریزم این دنیا رو با اینکه کمه عشقم کمه عشقم
بخوای پیش همه دستاتو میگیرم
میخوام ثابت کنم واسه تو میمیرم
بگو هرچی خودت خواستی همون میشه
بخوای هستم نخوای میرم
من مال تو تو مال من
با تو خوبه حال من
بارون داره عطر تورو میکشه دنبال من
هرجا برم پرت توئه این حواست پرت من
عاشق شدن کار دله عادت دیوونه هاست
من مال تو تو مال من
با تو خوبه حال من
بارون داره عطر تورو میکشه دنبال من
هرجا برم پرت توئه این حواست پرت من
عاشق شدن کار دله عادت دیوونه هاست

نمیتونه هیچی تورو از من برنجونه عاشق که بی عشقش نمیمونه نمیتونه
نمیذارم هیشکی بگه جز من دوست دارم آخه من این حسو بهت دارم نمیذارم
من مال تو تو مال من با تو خوبه حال من بارون داره عطر تورو میکشه دنبال من
هرجا برم پرت توئه این حواس بی حواس عاشق شدن کار دله عادت دیوونه هاست
من مال تو تو مال من با تو خوبه حال من بارون داره عطر تورو میکشه دنبال من
هرجا برم پرت توئه این حواس بی حواس عاشق شدن کار دله عادت دیوونه هاست