کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد

 Lyrics Music Sohrab Pakzad Eshgham Ye Kari Kon  



هوای این روزای شهر من هوای کوچه
چه پوچه بی تو این دنیا عزیزم بی تو پوچه
چه روزایی رو با هم زندگی کردیم یه دوره
ولی حالا نمیپرسی ازم حالت چطوره
کلید این در بسته تو دستای تو جا مونده نگو نه
بگو این حس تنهایی توروام بدجوری ترسونده نگو نه
عشقم یه کاری کن
دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن
که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره
عشقم یه کاری کن
دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن
که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره

 ♫♫♫

عشقم یه کاری کن
دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن
که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره
عشقم یه کاری کن
دلم در به دره پشت دره وا کن که این دل بی قراره
امشب یه کاری کن
که بدچوری از این دوری شده این قلب خستم پاره پاره
یه دیواره نمیذاره که برگردیم به همدیگه دوباره

ترانه سرا : سهراب پاکزاد ، هادی زینتی

تکست آهنگ جدید عشقم یه کاری کن سهراب پاکزاد