کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ عشقم این روزا محمد علیزاده

دلی رو زیر پا گذاشتی
که قبل تو شکستگی داشت
حالِ منِ عاشق
به کی به جز تو بستگی داشت
تهش واسه من و تو چی داشت


یه گوشه از تمام دنیا
تو قلب تو برای من بود
کُفره ولی میگم
چشای تو خدای من بود
شروعت انتهای من بود

عشقم این روزا
هوای تو هوامو بد کرده
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن

عشقم باور کن
که باورم نمیشه تنهایی
می بینمت هنوزم اینجایی
باور کن

دلتنگی یعنی تو
دلشوره یعنی تو
تو بی من می میری
می میرم من بی تو
متن آهنگ عشقم این روزا محمد علیزاده

عشقم این روزا
هوای تو هوامو بد کرده
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن

عشقم باور کن
که باورم نمیشه تنهایی
می بینمت هنوزم اینجایی
باور کن

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی

خواننده : محمد علیزاده