کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ خداحافظ محمود جهان

آخرین آهنگ از زنده یاد محمود جهان به نام خدحافظ

 Lyrics Music Mahmoud Jahan Khodahafez

 ♫♫♫

خانه خراب آخر اى جدایى
دشمن دل اى غم نهایى
خانه خراب آخر اى جدایى
دشمن دل اى غم نهایى
روزى یار یگانه بودم
نور چشم زمانه بودم
برگ و بار ترانه بودم
جدایى اى جدایى اى جدایى..
کاشکى یک گل لاله داشتم
که آن را بر روى سینه کاشتم
جز غم حاصلى بر نداشتم
جدایى اى جدایى اى جدایى

 ♫♫♫

هل هله اى بزم نشاط یاران
وسوسه ى رفتن و گُم شدن شد
رفتن و دل کندن و برنگشتن
واى .. بر همه کس قرنى که برشکن شد
از این حال و هوا دل من گرفته
از این چون و چرا دل من گرفته
از این حال و هوا دل من گرفته
از این چون و چرا دل من گرفته
روزى یار یگانه بودم
نور چشم زمانه بودم
برگ و بار ترانه بودم
جدایى اى جدایى اى جدایى..
کاشکى یک گل لاله داشتم
که آن را بر روى سینه کاشتم
جز غم حاصلى بر نداشتم
جدایى اى جدایى اى جدایى..

ترانه : فولکلور تاجیکی

تکست آهنگ  خداحافظ محمود جهان