کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ حیف پویا بیاتی

    Lyrics New Music  Heyf Pouya Bayati download text music


حیف
نشد آخرش چشم من تر نشه
حیف
نشد دلخوشیم با تو پرپر نشه
حیف
نخواستی نموندی
حیف
ندیدی که از زندگی خالیم
حیف
نبودی ببینی تو چه حالیم
حیف
نبودی ندیدی
بادت نره گاهی زیر بارون یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو وقتای خاموشیت رو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی آهنگای گوشیتو من حفظم

♪♫♪

حیف
مدارا نکردی با دردای من
حیف
نخواستی که باشی تو فردای من
حیف
نخواستی نموندی
حیف
سپردی منو دست دلواپسی
حیف
چقدر بیقراری چقدر بی کسی
حیف
نبودی ندیدی
بادت نره گاهی زیر بارون یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو وقتای خاموشیت رو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی آهنگای گوشیتو من حفظم

ترانه سرا : پویا بیاتی

تکست آهنگ جدید حیف پویا بیاتی