کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید هوروش باند ماه دلم
ترانه: آرش عدل پرور ، آهنگ و تنظیم: مسعود جهانی / تیتراژ برنامه فرمول ١
Matn Ahange Jadide Hoorosh Band Be Name Mahe Delam




توضیحات:
masoudjahani(هوروش بند)
منو مهدی دارابی ، عاشقتونیم
این هفته ۴ شنبه یادتون باشه
موزیک تیتراژ فرمول یک ، ماه دلم ، از شبکه ١ سیما
١۴ تیر هم که دیگه نگیم براتون 🤓

masoudjahaniموزیک جدید گروهمون هوروش بند – این هفته از شبکه ١ سیما رونمایی خواهد شد،تیتراژ برنامه فرمول ١ ، با صدای زیبای مهدی دارابی عزیزم
شعر و ملودی این کار از آرش عدل پرور عزیزم
وتنظیم و میکس و مستر با من
تهیه کننده یاران یوسف زاده ،حمید فریزند
با تشکر از حمایت همتون 🌷🙏🏻

 
متن آهنگ هوروش باند ماه دلم

تمام این شبارو با یادت
قدم زدم این کوچه ها شاهد
بپرس چجوریه حاااااااااااااااال این عاشق
همه در را رو بستی رو آخه
چجوری بیام سراغ تو تا کی
بشینم این گوشه دری وا شه
بیا
هوروش باند ماه دلم

چهار شنبه از شبکه اول سیما تیتراژ برنامه فرمول ١