کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ با تو خوشحالم پیروز

    Lyrics New Music Pyruz Ba To Khoshhalam download text music

 

میدونی من با تو خوشحالمو
میبینی تو حالمو با عشق تو رو ابرام
بهترین جای این دنیا واسم
جاییه که با تو من شب و روز همش تنهام
اره میدونی فقط تو توی این قلبمی
حرفامو میشنوی یا نه
هر جا میخوای بری برو ولی اینو بدون
بی منو تنها نه
من دوست دارم این حالمو با عشقت جادو شدمو
هر لحظه به تو فکر میکنم
حال و هوامون یکیه این بهترین فرصته که
خوشبختی رو تجربه کنم

♪♫♪

میدونم حال تو چقد با من عالیه تو تا ابد بگو با من خوشبختی
وقتی الان با هم راحتیمو می ارزید تحمل این همه زجر و سختی
اره میدونی فقط تو توی این قلبمی
حرفامو میشنوی یا نه
هر جا میخوای بری برو ولی اینو بدون
بی منو تنها نه
من دوست دارم این حالمو با عشقت جادو شدمو
هر لحظه به تو فکر میکنم
حال و هوامون یکیه این بهترین فرصته که
خوشبختی رو تجربه کنم

ترانه سرا : شاهین تیک

تکست آهنگ جدید با تو خوشحالم پیروز