کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ اضطراب از محمد علیزاده
Matn Ahange Jadid Mohammad Alizade Ezterab


متن آهنگ محمد علیزاده اضطراب
نگام نمی کنی چرا چرا نمی بینی منو
چرا ازم پس میگیری شبای با تو بودنو
صدا نمی کنی منو چرا ازم بی خبری
چقدر باید گریه کنم چرا من و نمیبری
تشنه تر از اشکم و باز در انتظار هق هقم
برای بخشیدن من بیا بیا به بدرقم

تشنه تر از اشکم و باز در انتظار هق هقم
برای بخشیدن من بیا بیا به بدرقم
تمام لحظه های من سیا شده به دست من
دروغ خنده های من حقیقت شکست من
میخوام صدات کنم ولی کمم برای گفتنت
لبم یه قطره خواسته از چشمه ی دور و روشنت


بگو نترسم از خودم که باتو التهاب نیست
بگو که در پناه تو فرصت اضطراب نیست
صدا نمی کنی منو چرا ازم بی خبری
چقدر باید گریه کنم چرا منو نمی بری