کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ فیلم سیگار خواب امیر عظیمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

متن آهنگ فیلم سیگار خواب امیر عظیمی

  • متن آهنگ فیلم سیگار خواب امیر عظیمی
    متن آهنگ فیلم سیگار خواب امیر عظیمی

     Lyrics Music Film Cigar Khab Amir Azimi 

    ♫♫♫

    زندگى یعنى از همین جاها
    قصه ى عاشقى رو یادم داد
    من یه عمرى و عاشقش بودم
    پس چرا یاد من نمى اُفتاد

    زندگى یعنى بى قرارى ها
    توو روزاى باورِ سختى
    یعنى با من که باشه خوشحالم
    این یعنى حسِ خوب خوشبختى

    زندگى یعنى عاشقش بودن
    با همین حس و حال معمولى
    توى این خونه زندگى کردن
    فیلم و سیگار و خواب و بى پولى
    زندگى یعنى عاشقش بودن
    با همین حس و حال معمولى
    توى این خونه زندگى کردن
    فیلم و سیگار و خواب و بى پولى

    منم و دل خوشىِ این روزا
    با کتاباى شعرم و سازم
    تو قماری که باخت با من بود
    من خودم زندگیم و میسازم

    آسمون واقعاً پُر از ابره
    آسمون واقعاً هنوز شاده
    زندگى شکل یه فروپاشى
    عشق اون کودتاى مرداده
    عشق اون کودتاى مرداده

    زندگى یعنى عاشقش بودن
    با همین حس و حال معمولى
    توى این خونه زندگى کردن
    فیلم و سیگار و خواب و بى پولى

    زندگى یعنى عاشقش بودن
    با همین حس و حال معمولى
    توى این خونه زندگى کردن
    فیلم و سیگار و خواب و بى پولى

    ترانه سرا : میلاد موسوی

    تکست آهنگ  فیلم سیگار خواب امیر عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی