کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال

  • متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال
    متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال

    Lyrics New Music Eyde Emsal Amir Tataloo download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال

    ♪♫♪

    منتشر شد ؛ از . .

    عید امسال من یکم درگیرم
    با خودم تنها تو خیالم با موهات ور میرم در میرم
    میدوئی دنبالم پُر از انرژی وار چقده خوبی تو
    اما تا چشم وا میکنم میبینم نیستی کنارم میبینم دوری تو

    عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم
    عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم

    بازم چشمامو مثه همیشه بستم
    تو خیالم میبینم پیشت هستم
    بغل تو بغل تو چه حالی دارم وای بهتر از تو مگه میشه اصلا
    تو دستات هی چفت میشه دستم
    ادا اطوارات تو دلم ریشه بستن
    تا چهار صبح با تو خوش میگذره عزیزم
    مهمم نی که فردا چی شه اصلا

    ولی عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم
    عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم

    میدونی چی دوست دارم
    دوست دارم طعم لباتو
    دوست دارم که پیشم باشی الان که بدجوری دله من کرده هواتو
    میدونی چی دوست دارم
    جاده‌ی شمالو با تو
    من به تو زول بزنمو تو تند تند
    بخری سوغاتیاتو
    امسال که نشد ولی خب سال دیگه
    دوست دارم هرجا که هستی باشم
    امسال که نشد ولی سال دیگه کاری میکنمکه لحظه ها زیباشن

    عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم
    عید امسال من تنها همینجا میمونم
    هیچ جا نمیرم اینجا تو این خونه ام
    ولی به تو خوش میگذره میدونم

    تکست آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی