کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید آخر شب از آرش ای پی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

متن آهنگ جدید آخر شب از آرش ای پی

  • متن آهنگ جدید آخر شب از آرش ای پی
    متن آهنگ جدید آخر شب از آرش ای پی

    Lyrics music Akhare Shab Arash Ap Text Music Download

    ♪♫♪

    چه راحت گرفتی این زندگیمو
    میموندی پیشم اینطور نمی‌مُرد
    اینطور نمیکند از اون نگات دل
    دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل
    شد دیگه دور از تو و نگاهت
    قلبمو میگم تو دوره راحت
    طرز نگاهت آخر عوض شد
    آخر تنم از این جاده پرت شد

    آخرشم تا آخر شب من موندم و اون خاطرات
    آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
    گفتی ازت خسته شدم
    گفتی نباش دیگه دورم
    آخرشم تا آخر شب من موندم و اون خاطرات
    آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
    گفتی ازت خسته شدم
    گفتی نباش دیگه دورم

    ♪♫♪

    چه راحت مسیرت از من جدا شد
    دیگه بُریدم نه دیگه پاشو
    از روی قلبم این خونه با تو تاریکه تا صبح
    تاریکه تا صبح
    شد دیگه دور از تو و نگاهت
    قلبمو میگم تو دوره راحت
    طرز نگاهت آخر عوض شد
    آخر تنم از این جاده پرت شد

    آخرشم تا آخر ِ شب من موندم و اون خاطرات
    آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
    گفتی ازت خسته شدم
    گفتی نباش دیگه دورم
    آخرشم تا آخر شب من موندم و اون خاطرات
    آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
    گفتی ازت خسته شدم
    گفتی نباش دیگه دورم

    تکست آهنگ جدید آخر شب از آرش ای پی

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی