کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ آرامش آمین

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ق.ظ

متن آهنگ آرامش آمین

  • متن آهنگ آرامش آمین

    متن آهنگ آرامش آمین

    Lyrics Music Aramesh Aamin

    ♫♫♫

    یه لحظه دستام و بگیر یه لحظه حرفام و بفهم

    یه لحظه چشمات و ببند

    دیگه کنارتم ببین دیگه کنارتم نترس

    دیگه کنارتم بخند

    حست و بهم نشون بده

    نترس از هیچی عشقه من

    من که نیومدم برم اگه قرار باشه یه روز

    پا بذارم رو رویاهام به خاطر تو حاضرم

    من عاشقه توام نترس من عاشقه توام هنوز

    من عاشقه توام ببین یه لحظه چشمات و ببند

    یه لحظه دستام و بگیر یه لحظه پیشه من بشین

    من عاشقه توام نترس

    من عاشقه توام هنوز

    من عاشقه توام ببین

    یه لحظه چشمات و ببند

    یه لحظه دستام و بگیر

    یه لحظه پیشه من بشین

    ♫♫♫

    هر جا که شک کردی بهم

    از همه میبرم که تو

    احساسه آرامش کنی

    حرفات و میزنی بهم

    حرفام و میخورم که تو

    احساسه آرامش کنی

    یه لحظه تکیه کن بهم

    بدونه بغض و واهمه

    بدونه ترس و دلهره

    این آدمی که پیشته

    دیگه ازت نمیگذره

    دیگه ازت نمیبره

    من عاشقه توام نترس من عاشقه توام هنوز

    من عاشقه توام ببین یه لحظه چشمات و ببند

    یه لحظه دستام و بگیر یه لحظه پیشه من بشین

    من عاشقه توام نترس

    من عاشقه توام هنوز

    من عاشقه توام ببین

    یه لحظه چشمات و ببند

    یه لحظه دستام و بگیر

    یه لحظه پیشه من بشین

    ♫♫♫

    تکست آهنگ آرامش آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی