کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ حس فوق العاده از بهمن نجاتی


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حس فوق العاده از خواننده بهمن نجاتی با لینک مستقیم و کیفیت خوب
دانلود آهنگ حس فوق العاده با بهترین کیفیت و متن آهنگ
ترانه: نگین مرادی ، آهنگ: بهمن نجاتی ، تنظیم: محمد دستجردی
Downloade Ahange Jadide Bahman Nejati Be Name Hese Fogholade

Bahman Nejati Hese Fogholade دانلود آهنگ حس فوق العاده از بهمن نجاتی
چشات ی حالتی داره
وقتی نگات تو نگامه
نمی تونم نگم چشمات انگار تمومه دنیامه
این قدر تورو میخوام که این روزا هیشکی

متن آهنگ حس فوق العاده از بهمن نجاتی

چشات ی حالتی داره

وقتی نگات تو نگامه
نمی تونم نگم چشمات انگار تمومه دنیامه
این قدر تورو میخوام که این روزا هیشکی

مثل من عاشق نیس

این غد دیونه کنار تو دیگه اون آدم سابق نیس

من تو رو دوست دارم خیلی زیاد

اونقدری که کسی جزء تو به چشمم نمیا

همه فهمیدن که من حسم به تو فوق العادس

نفسمی جونم

من تو رو دوست دارم خیلی زیاد

اونقدری که

حس فوق العاده بهمن نجاتی

دانلود همه آهنگهای بهمن نجاتی