کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب با نام هم نام

  • دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب با نام هم نام

    دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام هم نام با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Amirabbas Golab Called Ham Nam

    ترانه: سعید پاشازاده ؛ آهنگسازی: امیرعباس گلاب ؛ تنظیم, میکس و مستر: یاسین ترکی

    عکس دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب با نام هم نام

    دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ امیرعباس گلاب با نام هم نام

    بالاتر از اونی که حتی مثل تو آفریده باشند
    اهل هنر با چی میتونن زیباییتو سنجیده باشند
    اسمِ تورو هر بچه ای که روی زمین افتاده میگه
    مشکل گشایی من نمیگم اینو موذن زاده میگه
    روی لباس مشکی مادر اسم تورو با سبز حک کرد
    من خیلی سربراه نبودم اون یا ابالفضل ها کمک کرد
    اون یا ابالفضل ها کمک کرد
    تنها دلیل گریه های این شبای من تویی
    خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
    کاری بجز دلتنگی برنمیاد از دستم
    خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
    کاری بجز دلتنگی برنمیاد از دستم


    آره منم اون بچه ای که از آبِ سقاخونه خورده
    خودت هوامو داشته باش که مادر منو دستت سپرده
    هرکی با تو هم نام باشه از هیچکسی ترسی نداره
    این آرزوی مادرم بود اسمِ تورو رو من بذاره
    تو اولین ساقی نبودی اما مرامت اولین بود
    لب هات از خشکی ترک خورد ساقی و سقا فرقش این بود
    تنها دلیل گریه های این شبای من تویی
    خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
    کاری بجز دلتنگی برنمیاد از دستم
    خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
    کاری بجز دلتنگی برنمیاد از دستم

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی