کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ مسافر بابک مافی

    Lyrics New Music  Babak Mafi Mosafer download text music



سرم هوایی نگاته ای کاش
حسرت چشماتو به زانو نداشت
وقتی اسیر دیدن تو بودم
حال چشای منو آهو نداشت
دل به کدوم جاده بدم مهم نیست
وقتی چشام به اوج غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی
تموم جاده ها به هم میرسن
دل به کدوم جاده بدم مهم نیست
وقتی چشام به اوج غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی
تموم جاده ها به هم میرسن

♪♫♪

همیشه به شوق همین لحظه هام
با غمو تنهایی کنار اومدم
به خاطرت غریبی و دوست دارم
چیکار کنم اینجوری بار اومدم
همیشه به شوق همین لحظه هام
با غمو تنهایی کنار اومدم
به خاطرت غریبی و دوست دارم
چیکار کنم اینجوری بار اومدم
دل به کدوم جاده بدم مهم نیست
وقتی چشام به اوج غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی
تموم جاده ها به هم میرسن
دل به کدوم جاده بدم مهم نیست
وقتی چشام به اوج غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی
تموم جاده ها به هم میرسن

ترانه سرا : امیر ارجینی

تکست آهنگ جدید مسافر بابک مافی