کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
متن آهنگ معشوقه از پازل باند و حمید هیراد

Puzzle Band Ft Hamid Hiraad Mashoogheh

Puzzle Band - آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد به نام معشوقه



متن آهنگ پازل باند معشوقه
یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون

یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون
یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون

یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش

فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش

فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش

فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش

فقط یار منو یار منو یار خودم باش



برای دانلود آهنگ معشوقه که اثری از گروه پازل باند و حمید هیراد میاشد میتوانید از لینک زیر استفاده کنید

دانلود آهنگ جدید پازل باند معشوقه

متن آهنگ جدید پازل بند معشوقه


همچنین برای دانلود همه آهنگهای گروه پازل میتونید از لینک زیر استفاده کنید


دانلود همه آهنگهای پازل باند