کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ پاییز تو راهه کامران مولایی

    Lyrics New Music  Kamran Molaei Paeiz Too Rahe download text music



گیرم جدا بشیم گیرم دیگه بری
کی مثل من دلواپسه دلواپسی هاته
گیرم که تا ابد دلتنگ من نشی
عمراً کسی بهت بگه تا آخرش پاته
تا آخرش پاته
هیشکی مثه من نیست عاشق دیوونه
هیشکی مثه من پای عشق تو نمیمونه
اصلاً حواست نیست خوابی نیستی
هیشکی مثه من قدر این عشقو نمیدونه
هیشکی مثه من نیست عاشق دیوونه
هیشکی مثه من پای عشق تو نمیمونه
اصلاً حواست نیست خوابی نیستی
هیشکی مثه من قدر این عشقو نمیدونه

♪♫♪

فعلاً سرت گرمه روزای خوبته
دل میبری دل میشکنی درگیر رویایی
باور ندارم که پاییز تو راهه
یه روز میاد میبینی که تنهای تنهایی
بخاطرت میاد یه روزایی یکی
دنیاشو پای تو گذاشت بازم تو بد بودی
میبینم اون روزو که تازه میفهمی
تو امتحان عاشقی یه عمره مردودی
یه عمره مردودی
هیشکی مثه من نیست عاشق دیوونه
هیشکی مثه من پای عشق تو نمیمونه
اصلاً حواست نیست خوابی نیستی
هیشکی مثه من قدر این عشقو نمیدونه
هیشکی مثه من نیست عاشق دیوونه
هیشکی مثه من پای عشق تو نمیمونه
اصلاً حواست نیست خوابی نیستی
هیشکی مثه من قدر این عشقو نمیدونه

ترانه سرا : حسن اطاعتی

تکست آهنگ جدید پاییز تو راهه کامران مولایی