کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ نوش دارو احسان خواجه امیری

    Lyrics New Music  Ehsan Khaje Amiri Noosh Daroo download text music

 
مستو بی جان ای دیوانه
خوابت بُرده در میخانه ، ای دیوانه
بزنو برقص و بنوش دل من بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه ی درمان من ای من
ای یار ای عشق

♪♫♪

آن دم خوش سحر آن که میزند به در
کاش خود خود تو باشی
از شراب در بدن آنچه میرد به من
کاش خود خود تو باشی
کاش خود خود تو باشی
کاش خود خود تو باشی
بزنو برقص و بنوش دل من بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه ی درمان من ای من
ای یار ای عشق
بزنو برقص و بنوش دل من بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه ی درمان من ای من
ای یار ای عشق

ترانه سرا : مریم دلشاد

تکست آهنگ جدید نوش دارو احسان خواجه امیری