کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو


متن آهنگ خنک شد دلت از هوروش بند

    Lyrics New Music  Hoorosh Band Khonak Shod Delet download text music


  

من اگه دستامو تا ته عسل میکردم بازم واست تلخ بود
من اگر اشکامو میریختم هرشبم بازم واست کم بود
دروغ نگو نه دروغ نگو نگو که بد بود
دنیامو دادم واسم قفس موند
خنک شد دلت کار تو کردی
گفتی که من برم حلاله بعدی
خنک شد دلت الان آرومی ها
ولی این نبود جواب خوبی هام
خنک شد دلت..

♪♫♪

دیگه دلت میخواد به چی گیر بدی
پشت هم بد و بیراه بچینی بری
پشت من به بقیه بشینی بگی
مگه همینو نمیخواستی که برم
چیو طلب داره دلت از دلم
نگو نمیخواستی پاشمو برم
دروغ نگو نه دروغ نگو نگو که بد بود
دنیامو دادم واسم قفس بود
خنک شد دلت کارتو کردی
گفتی من برم حلال بعدی
خنک شد دلت الان آرومی ها
ولی نبود جواب خوبی هام
خنک شد دلت

ترانه سرا : مسیح

تکست آهنگ جدید خنک شد دلت از هوروش بند