کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ من عاشقش بودم آمین

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ق.ظ

متن آهنگ من عاشقش بودم آمین

  • متن آهنگ من عاشقش بودم آمین

    متن آهنگ من عاشقش بودم آمین

    ♫♫♫

    تو خیلی خوشبختی که عاشق اونی
    تو خیلی خوشبختی که اون دوست داره
    تا وقتی تو چشمات غمه نمیخنده
    تا لحظه ای که تو نخوابی بیداره

    تو خیلی خوشبختی که عشق من الان
    کنار تو داره چشاشو می بنده
    یه کاری کن هر بار از اینجا رد میشم
    ببینم آرومه خوشین و میخنده
    من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست
    با چشمای گریون سپردمش دستت
    تو خیلی خوشبختی از اون شبی که من
    با گریه تو بارون سپردمش دستت

    ♫♫♫

    میخوام مثل چشمات مواظبش باشی
    بمونی و همراش تا وقتی دنیاشی
    برای خوشبختیش بجنگی با سختی
    تو جای من نیستی تو خیلی خوشبختی

    تو خیلی خوشبختی که هرشب و هر روز
    میتونی تو چشماش ببینی رویاتو
    یه کاری کن از هر کسی که پرسیدم
    چطوره احوالش بگن خوشه با تو

    من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست
    با چشمای گریون سپردمش دستت
    تو خیلی خوشبختی از اون شبی که من
    با گریه تو بارون سپردمش دستت

    من عاشقش بودم ولی چون اون می خواست
    با چشمای گریون سپردمش دستت
    تو خیلی خوشبختی از اون شبی که من
    با گریه تو بارون سپردمش دستت

    ترانه سرا : نرگس جعفری

    New Lyric Music Man Asheghesh Boodam Aamin 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی