کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ لاکو جان امیر عظیمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ب.ظ

متن آهنگ لاکو جان امیر عظیمی

  • متن آهنگ لاکو جان امیر عظیمی
    متن آهنگ لاکو جان امیر عظیمی

    Lyrics Music  Lako Jan Amir Azimi   

    ♫♫♫

    مره پیغام بامو کی قاری تو یار می مره
    لاکو جان بین اما قاری نوبو تا هسه
    مره پیغام بامو کی قاری تو یار می مره
    لاکو جان بین اما قاری نوبو تا هسه

    کی بوگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
    همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر
    کی بوگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
    همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر

    ♫♫♫

    چره از من دیلگیری ، دیلگیری من گنایی نارمه
    بوخودا من تی عشقه تی عشقه یار به می دیل دارمه
    چره از من دیلگیری ، دیلگیری من گنایی نارمه
    بوخودا من تی عشقه تی عشقه یار به می دیل دارمه

    کی بوگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
    همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر
    کی بوگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
    همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر

    ترجمه :

    برام پیغام اومده که تو با من قهرى یار
    دختر جان بین من و تو تا حالا قهرى نبوده

    کی بهت گفته دختر که من بی خبر یه یار دیگه گرفتم
    همه دشمن تو هستن که می خوان من و از چشم تو بندازن

    چرا از من دلگیری من گناهی ندارم
    به خدا من عشق تو رو توی سینم دارم

    کی بهت گفته دختر که من بی خبر یه یار دیگه گرفتم
    همه دشمن تو هستن که می خوان من و از چشم تو بندازن

    تکست آهنگ لاکو جان امیر عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی