کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ رفتی امیر عظیمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

متن آهنگ رفتی امیر عظیمی

  • متن آهنگ رفتی امیر عظیمی

     Lyrics Music Rafti Amir Azimi   

    متن آهنگ رفتی امیر عظیمی

    ♫♫♫

    من تنها رو به کمدت نشستم
    بو میکشم تمامت را با چشم بستم
    تا حس کنم تو را که درگیر توام
    تو نیستی من چرا از تو نمیبرم
    تا حس کنم تو را که درگیر توام
    تو نیستی من چرا از تو نمیبرم

    ♫♫♫

    رفتی بگو رفتی تو رفتی برنمیگردی
    از تو فقط مونده یه دنیا عشق و دلتنگی
    رفتی بگو رفتی تو رفتی برنمیگردی
    از تو فقط مونده یه دنیا عشق و دلتنگی

    آنقدر گشتم تا عطر تو پیدا کردم
    از تو من دور شدم تا تورو پیدا کردم
    خاطراتت با من موند و ویرونم کرد
    رفته بودم اما دل پشیمونم کرد
    رفتنت پُر رنگه مثه تنهایی هام
    زندگی کن با من زندگیمو میخوام

    رفتی بگو رفتی تو رفتی برنمیگردی
    از تو فقط مونده یه دنیا عشق و دلتنگی
    رفتی بگو رفتی تو رفتی برنمیگردی
    از تو فقط مونده یه دنیا عشق و دلتنگی

    تکست آهنگ رفتی امیر عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی