کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ دیوونه امیرعباس گلاب

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ق.ظ

متن آهنگ دیوونه امیرعباس گلاب

  • متن آهنگ دیوونه امیرعباس گلاب

    متن آهنگ دیوونه امیرعباس گلاب

    Lyrics Music Divooneh Amir Abbas Golab

    Amir Abbas Golab - Divooneh

    ♫♫♫

    برات خیلیا مردنو زنده ای حواست به چشمایه گیرات نیست

    تو دیوونه ای خیلی حالت بده که جز من کسی تویه دنیات نیست

    اگه جایه تو هرکسه دیگه بود به اندازه تو چشاش برق داشت

    نمیتونم حتی تصور کنم چقدر با تو دنیایه او فرق داشت

    دیوونه تو چشمایه من زل نزن چرا دشمنی میکنی با خودت

    مگه من چی دارم که وابسته شی چرا دشمنی میکنی با خودت دیوونه

    ♫♫♫

    یکم بیشتر راجبش فکر کن هنوزم میتونی بذاری بری

    اگه چند وقت دیگه پشیمون بشی چجوری میخوای از خودت بگذری

    واست بد نمیشه برات سخت نیست یکی مثله من پیشه تو راه بره

    آره حاله من خوبه اما تو چی خبر داری عمرت داره میگذره

    دیوونه تو چشمایه من زل نزن چرا دشمنی میکنی با خودت

    مگه من چی دارم که وابسته شی چرا دشمنی میکنی با خودت دیوونه

    دیوونه تو چشمایه من زل نزن چرا دشمنی میکنی با خودت

    ♫♫♫

    تکست آهنگ دیوونه امیرعباس گلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی