کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش AP

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ب.ظ

متن آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش AP

  • متن آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش AP

    متن آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش AP

    Lyrics Music Khodeto Beresoon Masih Ft. Arash AP

    Masih Ft. Arash AP - Khodeto Beresoon

      ♫♫♫

    خودت بیا ببین بعد تو چی بمن گذشت

    اون آدم هیچ وقت برنگشت نشد مثل قبل

    انگاری که مرده همه ی اون احساس من

    نمونده هیچی واسه من

    میدونستی با گریه نمیشه خوابید شب و

    میدونستی بی انگیزه از خواب پا میشم و

    خودتو برسون شاید یکم ازون حس خوب

    مونده باشه تو قلبم شاید که برگردم

    خودتو برسون بهم بگو اون روزا کی

    میاد بازم بگو تا من بمونم تا کی

      ♫♫♫

    اومدی با ما یک و دو کنی هی سه شد که

    چی بگم بتوپم به تو چه فایده

    اصلا واس چی بندازم چرتکه

    مگه بعد رفتنت دگه این دل شد دل

    ول شد دل

    اصلا یه وضعی که دگه نگم برات

    میموندی میموندم میزدم حتی رگم برات

    ولی تو رفتی موندم تنهایی

    چیزی کم نداشیا واسه خاطر خودت دوست داشتم

    اونم الکی نه مشتی وار

    تو جوری خالی کردی پشتمو که صاف برم تو در و دیوار

    بماند خواستی برسون خودتو

    هنوزم هستم من نباشی هستم بد

    ولی من دلم نمیخواد این و گفته بودم قبلا نه

    فقط بعد از من اونی که میدونی خودت کیه و

    بیخیالش شدم من فقط بخاطرت

    از قول من بهش بگو

    امان از اون روزی که دوهزاریم پیش خودش فکر کنه که تراوله

    ♫♫♫

    بیا شاید حسی که بهم داشتیم باز آورد

    اون دستات با تو برد شاید این غمها

    این و میدونستی که هنوز ته قلبم هی

    میگم دوست دارم حیف

    میدونستی با گریه نمیشه خوابید شب و

    میدونستی بی انگیزه از خواب پا میشم و

    خودتو برسون شاید یکم ازون حس خوب

    مونده باشه تو قلبم شاید که برگردم

    خودتو برسون بهم بگو اون روزا کی

    میاد بازم بگو تا من بمونم تا کی

    ♫♫♫

    تکست آهنگ خودتو برسون مسیح و آرش AP

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی