کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ خدایا کجایی از امیر عباس گلاب

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ق.ظ

متن آهنگ خدایا کجایی از امیر عباس گلاب

  • متن آهنگ خدایا کجایی از امیر عباس گلاب
    متن آهنگ خدایا کجایی از امیر عباس گلاب

    Lyrics New Music Khodaya Kojaei AmirAbbas Golab download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید خدایا کجایی از امیر عباس گلاب

    ♪♫♪

    چو شمعم بسوزم که تو باز بیایی
    نیایی به پیشم کجایی کجایی
    چو گرما به پای زمستان نشستم
    که شاید بیایی به پیشم کجایی
    چو باران بیامد نیامد چو یارم
    که تا شب نشینم که تا صبح بیایی
    که تا صبح بیایی
    چنان کوه نشستم که هستم که مستم
    نیامد چو یارم کنارم کجایی
    چو پاییز به پای درختان نشستم
    چو هر برگ بیوفتد به پایت نشستم
    خدایا زمین هست هوا هست ز خاکت
    که یارم اصلا نیست کجا هست کجا رفت
    دگر نیست امیدم تحمل ندارم
    کجایی کجایی کجایی ندانم
    خدایا هنوزم که یارم نیامد
    خدایا کجایی خدایا کجایی..
    کجا بود کجا رفت که از پیش ما رفت
    زمین بود هوا رفت
    من این راز ، من این راز ندانم
    اگر پاسخی هست بگو تا بدانم
    اگر مست عشقم بگو تا برانم

    ♪♫♪

    پس از این نباشد تو چشمام حیایی
    بگو پس خدایا خدایا کجایی
    پس از این نگویم سپاست خدایم
    اگر که تو این عشق بر من بر من بر من نیایی
    خدایا کجایی
    خدایا کجایی
    خدایا کجایی..

    تکست آهنگ جدید خدایا کجایی از امیر عباس گلاب

     متن آهنگ : 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی