کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید نیم‌دیگر از امیر عظیمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

متن آهنگ جدید نیم‌دیگر از امیر عظیمی

  • متن آهنگ جدید نیم‌دیگر از امیر عظیمی
    متن آهنگ جدید نیم‌دیگر از امیر عظیمی

    Lyrics music  Nime Digar Amir Azimi Text Music Download

    ♪♫♪

    چقدر ساده بهم ریختی روان مرا
    بریده غصه دل کندنت امان مرا
    قبول کن که مخاطب پسند خواهد شد
    به هر زبان بنویسند داستان مرا
    گذشتی از منو شب‌های خالی از غزلم
    گرفته حسرت دستان تو جهان ِ مرا
    سریع پیر شدم آنچنان که آینه نیست
    شکسته در دل خود صورت جوان مرا
    به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه
    خدا گرفت به دست تو امتحان ِ مرا
    سریع پیر شدم آنچنان که آینه نیست
    شکسته در دل خود صورت جوان مرا
    به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه
    خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

    ♪♫♪

    نه تو خلیل خدایی نه من چو اسماعیل
    بگیر خنجرو در دم بگیر جان مرا
    تو را به حرمت عشقت قسم بیا و برگرد
    بیا و تلخ تر از این نکن دهان ِ مرا
    چه روزگاری غریبیست بعد رفتن تو
    بغل گرفته غمی کهنه آسمان مرا
    تو نیم دیگر من نیستی تمام منی
    تمام کن غم و اندوه سالیان مرا
    سریع پیر شدم آنچنان که آینه نیست
    شکسته در دل خود صورت جوان مرا
    به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه
    خدا گرفت به دست تو امتحان مرا
    سریع پیر شدم آنچنان که آینه نیست
    شکسته در دل خود صورت جوان مرا
    به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه
    خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

    شعر : امید صباغ نو

    تکست آهنگ جدید  نیم‌دیگر از امیر عظیمی

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی