کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید امیرحسین افتخاری صبر

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ب.ظ

متن آهنگ جدید امیرحسین افتخاری صبر

  • متن آهنگ جدید امیرحسین افتخاری صبر
    متن آهنگ جدید امیرحسین افتخاری صبر

    Lyrics Music Sabr Amirhossein Eftekhari   

    ♫♫♫

    صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید
    پیش از این ضجه و فریاد به جایی نرسید
    من به او گفتم و، او گفتُ کسی گوش نکرد
    گفتگو های من و باد به جایی نرسید
    مژه تا بر سر پلک است بهایی دارد
    هر که از چشم تو افتاد به جایی نرسید
    بی نشانی تر از آنم که بیابند مرا
    نامه هایی که فرستاد به جایی نرسید
    به جایی نرسید

    صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید
    پیش از این ضجه و فریاد به جایی نرسید
    من به او گفتم و، او گفتُ کسی گوش نکرد
    گفتگو های من و باد به جایی نرسید
    به جایی نرسید

    ♫♫♫

    خواستم کوه برایش بکنم، دل کندم
    چه کنم قبل من استاد به جایی نرسید
    جای نزدیک شدن، پاک فراموش شدم
    صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید
    به جایی نرسید

    صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید
    پیش از این ضجه و فریاد به جایی نرسید
    من به او گفتم و، او گفتُ کسی گوش نکرد
    گفتگو های من و باد به جایی نرسید
    به جایی نرسید

    ترانه سرا : مهدی نورقربانی

    تکست آهنگ  جدید امیرحسین افتخاری صبر

    : متن آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی