کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید امیر عظیمی به نام ماهی قرمز

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ب.ظ

متن آهنگ جدید امیر عظیمی به نام ماهی قرمز

  • متن آهنگ جدید امیر عظیمی به نام ماهی قرمز
    متن آهنگ جدید امیر عظیمی به نام ماهی قرمز

    Lyrics New Music Mahi Ghermez Amir Azimi download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام ماهی قرمز

    ♪♫♪

    چقدر خوبه حالم با حال تو چقدر حرف دارم از این زندگی
    تو تحویل امسال عید منی مهم نیست بعد از این بهم چی بگی
    ماهی قرمز اشک شوقت میشم که شاید پشیمون رفتن بشی
    با هم سبزه هامونو گره شاید یکدفعه عاشق من بشی
    شاید یکدفعه عاشق من بشی
    نترسون منو از آیینه نگات هراسی ندارم اعتراف کنم
    به قرآنی که پیش روی منه میخوام قلبمو با دلت صاف کنم
    میخوام قلبمو با دلت صاف کنم

    ♪♫♪

    به عطر گلای مریم ِ خونمون به اسفندی که داغ داره تازه شه
    همش زیر لب دعا میکنم حضورت تو قلبم بی اندازه شه
    چقد خوبه حالم با حال تو چقد خوب رسیدم به این آرزو
    سکوت می کنم نوبت حرف توست تو هم حال این روزهاتو بگو
    تو هم..
    نترسون منو از آیینه نگات هراسی ندارم اعتراف کنم
    به قرآنی که پیش روی منه میخوام قلبمو با دلت صاف کنم
    میخوام قلبمو با دلت صاف کنم
    نترسون منو از آیینه نگات هراسی ندارم اعتراف کنم
    به قرآنی که پیش روی منه میخوام قلبمو با دلت صاف کنم
    میخوام قلبمو با دلت صاف کنم

    ترانه سرا : هیراد حاتمی

    تکست آهنگ جدید  امیر عظیمی به نام ماهی قرمز

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی