کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ

متن آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

  • متن آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم
    متن آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

    Lyrics New Music Arash Ap Ghogha Mikonam download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

    ♪♫♪

    بیا ببین با خیالت دوباره جون گرفتم
    تمام حرفایی که عاشقا به هم میگنو یاد گرفتم
    فقط بو کن عطری که دوست داری زدمو
    زیرو رو کن تمام روزای بدمو
    گلارو آب میدم
    دوباره خواب دیدم
    که داری میای
    رو در و دیوار نوشتم
    دلی که جا گذاشتم
    با خودت بیار
    گلارو آب میدم
    دوباره خواب دیدم
    که داری میایی
    رو در و دیوار نوشتم
    دلی که جا گذاشتم
    با خودت بیار

    ♪♫♪

    غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم
    دل به دریا میزنم هرچی باشه جلو رامون از جا میکنم
    دستت تو دستمه میچرخم هی دور تو
    چشو میبندم با تو میرقصم تا خود صبح
    گلارو آب میدم
    دوباره خواب دیدم
    که داری میای
    رو در و دیوار نوشتم
    دلی که جا گذاشتم
    با خودت بیار
    گلارو آب میدم
    دوباره خواب دیدم
    که داری میایی
    رو در و دیوار نوشتم
    دلی که جا گذاشتم
    با خودت بیار

    تکست آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی