کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ بی‌تفاوت امیر عظیمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

متن آهنگ بی‌تفاوت امیر عظیمی

  • متن آهنگ بی‌تفاوت امیر عظیمی

     Lyrics Music Bi Tafavot Amir Azimi 

    متن آهنگ بی‌تفاوت امیر عظیمی

    ♫♫♫

    میخوای من بی تفاوت شم نباشم پیشت هر جایی
    هنوز داغ تنت انگار نمیفهمی که تنهایی
    میگی احساس ما با هم یه دنیا فاصله داره
    یه پای عشق می لنگه یه جایی جات میذاره

    میخوای من بی تفاوت شم نپرسم تا کجا میری
    میگی حس بدی داری به این عشقای تحمیلی
    میفهمم که تو این روزا دلت از جنس سنگ میشه
    تو میدونی دم رفتن دلم بدجوری تنگ میشه

    ♫♫♫

    سر حرفت نمیمونی همین روزاست که برگردی
    همین روزای تلخی که تو با تنهایی سر کردی
    یه چند روزی تو تنهایی از این دنیا دوری کن
    دوباره پیش من برگرد یه وقتا صبوری کن

    میخوای من بی تفاوت شم نپرسم تا کجا میری
    میگی حس بدی داری به این عشقای تحمیلی
    میفهمم که تو این روزا دلت از جنس سنگ میشه
    تو میدونی دم رفتن دلم بدجوری تنگ میشه

    ترانه سرا : سید میلاد موسوی

    تکست آهنگ بی‌تفاوت امیر عظیمی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی