کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش ای پی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش ای پی

  • متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش ای پی

    متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش ای پی

    Lyrics Music Bia Bazam Masih Ft. Arash AP

    ♫♫♫

    بیا بازم

    بذار رنگی

    بشه دنیام  کنارت

    هنوزم من

    دلم گیره

    چشام خیره

    به راهت

    بیا تا

    دل نمرده باز

    بازم یادم بده پرواز

    بیا تا دلخوشیم بازم

    کنار تو بشه آغاز

    بشه آغاز

    بیا بی تو من از این زندگی سیرم

    نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

    بیا یادم بده پرواز و با دستات

    دلم با رفتنت دنیاش و از دست داد

    بیا بی تو من از این زندگی سیرم

    نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

    بیا یادم بده پرواز و با دستات

    دلم با رفتنت دنیاش و از دست داد

    ♫♫♫

    بیا بازم

    بذار با هم

    بمونیم ما همیشه

    دلم پیشه

    تو بد گیره

    میگه بی تو نمیشه

    بیا تا

    دل نمرده باز

    بازم یادم بده پرواز

    بیا تا دلخوشیم بازم

    کنار تو بشه آغاز

    بشه آغاز

    بیا بی تو من از این زندگی سیرم

    نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

    بیا یادم بده پرواز و با دستات

    دلم با رفتنت دنیاش و از دست داد

    بیا بی تو من از این زندگی سیرم

    نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

    بیا یادم بده پرواز و با دستات

    دلم با رفتنت دنیاش و از دست داد

    ♫♫♫

    تکست آهنگ بیا بازم مسیح و آرش ای پی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی