کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ

متن آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه

  • متن آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه
    متن آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه

    Lyrics New Music Ardalan Tomeh Akhare Ghesse download text music

    همراه با دانلود آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه

    ♪♫♪

    تو بری تلخ میشه آخر قصه
    میمونه به یاد من اسمت
    تا تهش آخرش
    هنو مقدسه واسه من حست
    نکنه نباشه تو فال من اسمت
    کی میگه دلی که تو داری از جنس
    آهنه

    خاموش کن نورو
    بزار نور مهتاب بتابه تو چشات
    نگاه کن اون دورو
    نیستش کسی به غیر ما
    منو تو و ستاره ها
    تو بری تلخ میشه آخر قصه
    میمونه به یاد من اسمت
    تا تهش آخرش
    هنو مقدسه واسه من حست
    نکنه نباشه تو فال من اسمت
    کی میگه دلی که تو داری از جنس
    آهنه

    ♪♫♪

    بگو چرا گاهی یادت
    که میوفتم خیس میشه گونه هام بغض میوفته تو صدام
    فقط تو رو میخوامت
    نمیدونم شاید اصن توهمن اینا که میبینم همش خیاله
    خاموش کن نورو
    بزار نور مهتاب بتابه تو چشات
    نگاه کن اون دورو
    نیستش کسی به غیر ما
    منو تو و ستاره ها
    تو بری تلخ میشه آخر قصه
    میمونه به یاد من اسمت
    تا تهش آخرش
    هنو مقدسه واسه من حست
    نکنه نباشه تو فال من اسمت
    کی میگه دلی که تو داری از جنس
    آهنه

    تو بری تلخ میشه آخر قصه
    میمونه به یاد من اسمت

    تو بری تلخ میشه آخر قصه کی میگه دلی که تو داری از جنس
    آهنه

    تکست آهنگ اردلان طعمه به نام آخر قصه

    متن آهنگ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی