کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP آرومه دل

ترانه و آهنگ: آرش AP ، تنظیم: مسعود جهانی از
Downloade Ahange Jadide Masih & Arash AP Be Name Aroome Del

 

 

متن آهنگ مسیح و آرش AP آرومه دل

♪♪♫♫♪♪♯
♫ خیلی دلم تنگه گلای باغچه رو چیدم من ، ببین چه قشنگه ♫
♫ لباس نو پوشیدم واست ♫
♫ ببین چه خوش رنگه ♫
♫ بهم میاد یا نه ♫
♫ بد نشدم من که ♫
♫ ببین چقدر آروم بغضمو قورت میدم نمیاد ♫
♫ از این چشا اشک که ♫
♫ آروم بغل کردم عکسامونو ♫
♫ بد نبودم من که ♫
♫ دلمو کپ کردم اما باز ♫
♫ خیلی دلم تنگه ♫
♫ آروم شدم سنگدل ♫
توضیحات کامل آرش عزیز برای این آهنگ در اینستاگرام :
arashap_musicبه امید خدا اواخر این ماه پخش کار بعدى دوست دارین خیلى دلم تنگه که اسمش آرومه دل هست باشه؟
یا یه کار جدید؟
خیلى دلم تنگه رو تو ١٢ تا پست قبل کمى از تیزرشو گذاشتم براتون البته اسمش (آرومه دل) هستش
میتونید ببینید