کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانگی
ترانه و آهنگ: فرزاد فرخ
Downloade Ahange Jadide Farzad Farokh Be Esme Divanegi

═══

توضیحات خواننده این اثر:
farzadfarokh_officialنظرتون مثل همیشه واسه خیلی مهمه..
همرو با عشق میخونم..
تیزر اهنگ جدیدم به نام (دیوانگی)
وقتی این ترانه و اهنگ رو مینوشتم تمام احساسم درگیرش بود …❤️
امیدوارم باهاش خاطره های قشنگ بسازید..🌹
حمایت شما عزیزای دلم همیشه واسم دلگرمی بوده و هست و باعث شدید با تمام وجودم کار کنم🙏
تا بتونم لحظه ای کنار خاطره های قشنگتون باشم❤️
به داشتنتون افتخار میکنم🙏🌹
به اشتراک بزارید منو تگ کنید با عشق لایک میکنم
دوستون دارم یه جور خاص❤️
ممنوم از امیرعلی هدایت زاده عزیزم که همیشه کنارمه و باعث زیباتر شدن ترک ها میشه🙏❤️ #دیوانگی_فرزاد_فرخ

متن آهنگ فرزاد فرخ دیوانگی