کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود نوحه تنها شدی تنها ترین از محمود کریمی

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

    دانلود نوحه تنها شدی تنها ترین از محمود کریمی
    همینک از سایت خزر موزیک دانلود نوحه بسیار شنیدنی تنها شدی تنها ترین از مداح اهل بیت محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه تنها شدی تنها ترین با بهترین کیفیت و تکست این مداحی

    Downloade Madahi Mahmoud Karimi Be Name Tanha Shodi Tanhatarin Az Khazarmusic

    زمینه – شب چهارم محرم ۹۶

    Haj Mahmoud Karimi 4 دانلود نوحه تنها شدی تنها ترین از محمود کریمی

    متن نوحه تنها شدی تنها ترین از محمود کریمی

    تنها شدی تنها ترین

    روی مرا مگذار زمین

    جانم فدات ای نازنین

    ای وای حسین

    اکبر و قاسم و عباس کجایند

    عشق کی این همه را و بردی و غارت کردی

    تنها شدی

    تنها شدی تنها ترین

    روی مرا مگذار زمین

    جانم فدات ای نازنین

    ای وای حسین

    دارم از داغ تو میمیرم یا اخا

    دیگر از زندگانی سیرم یا اخا

    زینبم مادر تو شیرم یا اخا

    اذن میدانشان میگیرم یا اخا

    دست رد بر سینه ام مگذار ای هستی خواهر

    قبول کن مارو به جان مادر

    تنها شدی

    تنها شدی تنها ترین

    روی مرا مگذار زمین

    جانم فدات ای نازنین

    ای وای حسین

    میرسد اه من تا میدان از حرم

    پر شده کربلا از عطر مادرم

    من به جان هر بلایی باشد میخرم

    من همان زینبم شمشیر حیدرم

    یا علی گفتم به تو دست از تو بر نمیدارم

    من دختر مولام من ذوالفقارم

    من اتش سوزنده ام تو بی کس و من زنده ام

    چون زنده ام شرمنده ام شرمنده ام ای وای حسین

    تنها شدی

    تنها شدی تنها ترین

    روی مرا مگذار زمین

    جانم فدات ای نازنین

    ای وای حسین

    تو مگر عشق من از خواهر دلخوری

    یا به فکر منو فکر این چادری

    باید این لحظه را در خاطر بسپاری

    چون خودت میروی از من دل میبری

    این دو تا زنده نمی ماند بعد از تو تا امشب

    خودم فدای تو سالار زینب

    تو بی کس و من بی پناه

    از خیمه اوردم ازسپاه

    تنها نرو در قتلگاه

    تنها شدی

    تنها شدی تنها ترین

    روی مرا مگذار زمین

    جانم فدات ای نازنین

    ای وای حسین

    ارباب من ای نازنین آقای من ا ی نازنین

    ای وای حسین

    یاحسین ماکو مثلک الغریب

    یوم علی صدر مصطفی

    یوم علی وجه ثری

    السلام علی الحسین

    و علی علی بن الحسین

    و علی اولاد الحسین

    و علی اصحاب الحسین

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
Samira m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی