کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی تا به خودم اومدم

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی تا به خودم اومدم با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی تا به خودم اومدم با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

    دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی تا به خودم اومدم
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یوسف زمانی به نام تا به خودم اومدم با بالاترین کیفیت از خزر موزیک
    دانلود آهنگ تا به خودم اومدم با لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

    Downloade Ahange Jadide Yousef Zamani Be Name Ta Be Khodam Omadam

    Yousef Zamani Ta Be Khodam Omadam دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی تا به خودم اومدم
    من تا به خودم اومدم دیدم نه تو مال من نیستی تو دلت یه جا دیگست پای حرف هایی که زدی
    تو چشام نگاه کردی گفتنی هاتو گفتی گفتی بیشتر از این از چشم من بیفتی

    متن آهنگ یوسف زمانی تا به خودم اومدم

    من تا به خودم اومدم دیدم نه تو مال من نیستی تو دلت یه جا دیگست پای حرف هایی که زدی
    تو چشام نگاه کردی گفتنی هاتو گفتی گفتی بیشتر از این از چشم من بیفتی
    تو دلت خستست همش بهونه میاری دلتم نمیخواد اسم منو بیاری
    باشه دیگه دلت نمیخواد بمونم میرم ولی بدون

    یوسف زمانی تا به خودم اومدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی