کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام آی دلم

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام آی دلم

  • دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام آی دلم

    دانلود آهنگ وحید حاجی تبار به نام آی دلم با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Vahid Hajitabar Called Ay Delam

    ترانه و آهنگسازی: وحید حاجی تبار ؛ تنظیم, میکس و مستر: علیرضا افشار

    عکس دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام آی دلم

    دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ وحید حاجی تبار با نام آی دلم

    دلمو بردی خیالت راحت اما حقمو خوردی
    برو عزیزم بین ما چیزی نمونده دلِ من دستتو خونده
    منو روزایی که مونده از همه جا دیگه رونده
    آی دلم نداره چاره دلم توی غصه غرقِ بیچاره دلم
    وای به تو دلِ بیکاره تو منو به بازی گرفتش تورو کم داره دلم
    آی دلم نداره چاره دلم توی غصه غرقِ بیچاره دلم
    وای به تو دلِ بیکاره تو منو به بازی گرفتش تورو کم داره دلم


    واسه تو کم بودم خوش بودی تو غم بودم
    تو یه لحظه فکر نکردی به اون همه کمبودم
    تو خوشیات غرقی نداره واست هیچ فرقی
    که منه عاشق چی کشیدم ولی تو باهام سردی
    تو باهام سردی
    آی دلم نداره چاره دلم توی غصه غرقِ بیچاره دلم
    وای به تو دلِ بیکاره تو منو به بازی گرفتش تورو کم داره دلم
    آی دلم نداره چاره دلم توی غصه غرقِ بیچاره دلم
    وای به تو دلِ بیکاره تو منو به بازی گرفتش تورو کم داره دلم

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
Samira m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی