کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور به نام میری بی من

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور میری بی من

  • دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور میری بی من

    دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور به نام میری بی من از رسانه

    Download Ahange Jadid Meysam Rajabpour Miri Bi Man

    آهنگ میثم رجب پور میری بی من

    ترانه و موزیک: محمد طاهر, تنظیم علی تیرداد

    دانلود آهنگ میری بی من با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ میثم رجب پور میری بی من
    باز من امشب خاطراتمونو یادم میارم یه تخت و چند تا شمع تا صبح بیدارم
    تموم آدما میگن بیمارم
    سردرد دارم بعد تو تنهام من خستم اما هنوزم دوست دارم
    خستم اما هنوزم دوست دارم
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره
    ++++++++++

    زیر آسمونم بارونم گرفته دوباره تنهایی واست میخونم
    تو نیستی داغونم کجایی خانومم
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره
    داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من
    بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم رجب پور بنام میری بی من با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ میثم رجب پور میری بی من

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های میثم رجب پور

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور به نام میری بی من

    Description

    باز من امشب خاطراتمونو یادم میارم یه تخت و چند تا شمع تا صبح بیدارم تموم آدما میگن بیمارم سردرد دارم بعد تو تنهام من خستم اما هنوزم دوست دارم خستم اما هنوزم دوست دارم داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره ++++++++++ زیر آسمونم بارونم گرفته دوباره تنهایی واست میخونم تو نیستی داغونم کجایی خانومم داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره داری میگی به من که میری بی من داری میری بی من بگو کی دوست داره آخه اندازه من اندازه من کی دوست داره

    Author

    میثم رجب پور

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
Samira m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی