کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام هنوز من نرفتم

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام هنوز من نرفتم

  • دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام هنوز من نرفتم

    دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام هنوز من نرفتم با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Fateh Nooraee Called Hanooz Man Naraftam

    ترانه: حسین زحمتکش ؛ آهنگسازی: فاتح نورایی ؛ تنظیم, میکس و مستر: شاهین متولی

    عکس دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام هنوز من نرفتم

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ فاتح نورایی با نام هنوز من نرفتم

    به کی دل سپردی که منو بردی از یاد
    هنوز من نرفتم بگو کی دل به تو داد
    تو آخرش میخواستی که ما از هم بپاشیم
    لابد بیشتر رفیقِ لابد مثه چشاشی
    لبام بستس این دفعه فرق دارم
    چشام خیرست با عکست حرف دارم
    فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
    لبام بستس این دفعه فرق دارم
    چشام خیرست با عکست حرف دارم
    فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
    چقدر بی بهونه رفتی خیلی ساده
    جدا کردی راهتو تا ته جاده
    تو دستاشو داری و دلی که داده
    منو خاطراتمو پای پیاده
    چقدر بی بهونه رفتی خیلی ساده
    جدا کردی راهتو تا ته جاده
    تو دستاشو داری و دلی که داده
    منو خاطراتمو پای پیاده


    لبام بستس این دفعه فرق دارم
    چشام خیرست با عکست حرف دارم
    فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
    لبام بستس این دفعه فرق دارم
    چشام خیرست با عکست حرف دارم
    فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
    چقدر بی بهونه رفتی خیلی ساده
    جدا کردی راهتو تا ته جاده
    تو دستاشو داری و دلی که داده
    منو خاطراتمو پای پیاده
    چقدر بی بهونه رفتی خیلی ساده
    جدا کردی راهتو تا ته جاده
    تو دستاشو داری و دلی که داده
    منو خاطراتمو پای پیاده

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
Samira m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی