کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام بارون میزنه

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بارون میزنه با کیفیت عالی

  • دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بارون میزنه با کیفیت عالی

    دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام بارون میزنه از رسانه

    Download Ahange Jadid Ali Lohrasbi Baroon Mizane

    آهنگ علی لهراسبی بارون میزنه

    دانلود آهنگ بارون میزنه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ علی لهراسبی بارون میزنه

    بارون میزنه تنهایی نزدیکمه فکرت رفتنه
    من تورو میشناسمت چیزی نگو برو انگار دیگه با من نه نمیتونی
    چشمام بی دلیل خیس میشن هر روز و هر شب تو میشکنی
    این دل غمگینمو حرفی نمیزنی نمیخوام اینجوری بمونی
    ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت
    تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود
    ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت
    تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود

    ++++++++
    من میدونستم یه روز از کنارم میره تنهایی دنیامو میگیره
    با اینکه میدونشت من بهش وابستم اون ولی از من سیره
    حالا که میری زود بینمون هر چی بود اگه عاشقی نبود پس چی بود
    من هنوز وابستتم گذشته آب از سرم آخرش تنهایی موند
    ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت
    تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود
    ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت
    تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی بنام بارون میزنه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ علی لهراسبی بارون میزنه

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های علی لهراسبی

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام بارون میزنه

    Description

    بارون میزنه تنهایی نزدیکمه فکرت رفتنه من تورو میشناسمت چیزی نگو برو انگار دیگه با من نه نمیتونی چشمام بی دلیل خیس میشن هر روز و هر شب تو میشکنی این دل غمگینمو حرفی نمیزنی نمیخوام اینجوری بمونی ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود ++++++++ من میدونستم یه روز از کنارم میره تنهایی دنیامو میگیره با اینکه میدونشت من بهش وابستم اون ولی از من سیره حالا که میری زود بینمون هر چی بود اگه عاشقی نبود پس چی بود من هنوز وابستتم گذشته آب از سرم آخرش تنهایی موند ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود ببین چه جوری شکستم زود چشامو بستم روت تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود

    Author

    علی لهراسبی

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی