کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه بری

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی میشه بری

  • دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی میشه بری

    دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه بری از رسانه

    Download Ahange Jadid Ahmad Saeedi Mishe Beri

    آهنگ احمد سعیدی میشه بری

    دانلود آهنگ میشه بری با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ احمد سعیدی میشه بری

    از اولشم اشتباه میکردم

    یه جور دی نگات میکردم

    از اولشم اشتباه میکردم

    تورو تو جمع عشقم صدا میکردم

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    +++++++

    غیرتی بودم رو تو اگه گفتم بپوشون موتو

    هرجا که یه غریبه نگا میکرد اون چشم و ابروتو

    گفتم پای تو میمونم هرجا هرجوری که هست

    گفتی که منو تو دوریم از هم بینمون یه دنیا فاصلست

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    ++++++

    از اولشم اشتباه میکردم

    یه جور دی نگات میکردم

    از اولشم اشتباه میکردم

    تورو تو جمع عشقم صدا میکردم

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون

    میشه بری عشقم میشه بری

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی بنام میشه بری با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ احمد سعیدی میشه بری

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های احمد سعیدی

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه بری

    Description

    از اولشم اشتباه میکردم  یه جور دی نگات میکردم از اولشم اشتباه میکردم  تورو تو جمع عشقم صدا میکردم میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری +++++++ غیرتی بودم رو تو اگه گفتم بپوشون موتو هرجا که یه غریبه نگا میکرد اون چشم و ابروتو گفتم پای تو میمونم هرجا هرجوری که هست گفتی که منو تو دوریم از هم بینمون یه دنیا فاصلست میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری ++++++ از اولشم اشتباه میکردم  یه جور دی نگات میکردم از اولشم اشتباه میکردم  تورو تو جمع عشقم صدا میکردم میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری میشه بری دیگه من خستم و میشه دیگه نبینیم همون میشه بری عشقم میشه بری

    Author

    احمد سعیدی

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی