کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ عشق ممنوع از سعید کرمانی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عشق ممنوع از خواننده سعید کرمانی با لینک مستقیم و کیفیت خوب
دانلود آهنگ عشق ممنوع با بهترین کیفیت و متن آهنگ

Downloade Ahange Jadide Saeed Kermani Be Name Eshgh Mamnoo

Saeed Kermani Eshgh Mamnoo دانلود آهنگ عشق ممنوع از سعید کرمانی
من عاشقت شدم این دست من نبود
تو خورد شدی ولی این قصد من نبود
من عشقمو باید تو سینه حبس کنم
این دنیا رو واسه خودم قفس کنم

متن آهنگ عشق ممنوع از سعید کرمانی

من عاشقت شدم این دست من نبود
تو خورد شدی ولی این قصد من نبود
من عشقمو باید تو سینه حبس کنم
این دنیا رو واسه خودم قفس کنم
مهم تفاهمه که بین ما نبود
این دین ادا نشد چون بین ما نبود
من عاشقم ولی خبر نداری و
نشد بهت بگم که کم نیاری و
از وقتی که این عشق من رو شد
این عشق واسه ما یه عشق ممنوع شد

عشق ممنوع سعید کرمانی

دانلود همه آهنگهای سعید کرمانی