کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

کافه کاغذی

مرکز دانلود رضا

دانلود جدیدترین آهنگها و فیلمها

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ بسمه بهنام بانی
ترانه: عاطفه حبیبی ، آهنگ و تنظیم: حامد برادران
Matn Ahange Jadide Behnam Bani Be Name Basame
بسمه هرچه تنها شدم شکستم دیگه بسمه
دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی تو که میدونی هنوزم زخمه دلم
تو بری همه چی داغونه همه چیه منی دیوونه


متن آهنگ بهنام بانی بسمه

بسمه هرچی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی تو که میدونی هنوزم زخم دلم
تو بری همه چی داغونه همه چیه منی دیوونه چجوری جداییتو بفهمه دلم
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشق تو کو چرا انقدر سردی باهام
به خاطر من بگو اون که دل تورو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
بهنام بانی بسمه